Kafito Polski

Coca-Cola Energy z silnym wsparciem marketingowym nowego napoju energetyzującego

Wpis należy do
użytkownika:
BIG-PICTURE
avatar
przejmij wpis »
We wrześniu ruszyły główne działania promocyjne Coca-Cola Energy – pierwszego na rynku napoju energetyzującego o znanej i uwielbianej przez konsumentów nucie smakowej Coca-Cola. W ramach kampanii, koncentrującej się na pozytywnej energii, zaplanowane jest m.in.: silne wsparcie 360 stopni, obejmujące emisję spotu w TV, internecie i kinach, działania w digitalu, reklamy OOH oraz promocję w punktach sprzedaży. Wspaniały smak i wyróżniający się skład Coca-Cola Energy to napój stworzony z myślą o osobach prowadzących intensywny tryb życia, dla których liczy się pozytywna energia do działania. Wyróżnia się wyjątkowym i orzeźwiającym smakiem oraz składem odpowiadającym na bieżące trendy konsumenckie. Zawiera kofeinę pochodzenia naturalnego, ekstrakt z guarany i witaminy z grupy B. Nie zawiera tauryny. Nowość dostępna jest w puszce 250 ml, zarówno w wersji regularnej, jak i Zero, pozbawionej kalorii oraz cukru.
WWW: http://www.coca-cola.pl/pl/coke-energy/

Opis firmy

„Poczuj pozytywną energię”
W ramach kampanii, agencja Ogilvy we współpracy z Not To Scale oraz Imaginarium Studios Andy'ego Serkisa stworzyła energetyzujący spot, koncentrujący się
na charakterystycznej i atrakcyjnej identyfikacji wizualnej Coca-Cola Energy. Motywem przewodnim są pulsujące czerwone fale przenikające z puszki na otaczającą rzeczywistość i zachęcające do tańca pod hasłem „Poczuj pozytywną energię”.
W reklamie wykorzystano choreografię Natricii Bernard oraz taneczny utwór „Circle Up” autorstwa Party Favor z udziałem Bipolar Sunshine. Od września polską odsłonę spotu można zobaczyć w telewizji, internecie oraz kinach. Za jej adaptację na nasz rynek odpowiada McCann Worldgroup.
Nowość będzie cieszyła się także silną promocją w digitalu, kampanią OOH
oraz w punktach sprzedaży. Napój będzie promowany zgodnie z wytycznymi odpowiedzialnego marketingu firmy The Coca-Cola Company oraz UNESDA.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się SMG Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Zachęcamy do obejrzenia spotu: https://www.youtube.com/watch?v=Led2On5prmI

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie