Kafito Polski

Mondelēz International

Wpis należy do
użytkownika:
BIG-PICTURE
avatar
przejmij wpis »
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD netto, zachęca ludzi w 150 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVita i LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; cukierki Sour Patch Kids oraz guma do żucia Trident, MDLZ odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie.
WWW: http://www.mondelezinternationnal.com

Kategorie powiązane z wpisem

Własne artykuły

Jeszcze więcej delikatności na miejskie niedogodności, czyli nowa kampania marki Milka
Startuje kampania Oreo z okazji Dnia Ojca – marka zaprasza do kina!
Milka rozszerza portfolio o nową kategorię – Milka Krem Czekoladowy już w sklepach!
Oreo Batman – limitowana edycja ciastek we współpracy z Warner Bros
Milka startuje z loterią konsumencką. Bądź sercem z naszymi i wygrywaj!
Wystartowała świąteczna kampania marki Milka
Ruszyła czwarta odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Bogatsze doświadczenia smakowe z najdelikatniejszą czekoladą Milka Delicate Dark
Milka świętuje 120. lat delikatności i spełnia życzenia polskich konsumentów
Milka świętuje 120. lat delikatności i spełnia życzenia polskich konsumentów
Milka – akcje promocyjne w sieciach sklepów Carrefour i Tesco
Nowość w portfolio Milka & Oreo – ciastka Milka Oreo Sensations
W tym roku na Święta Milka ponownie inspiruje do obdarowania tych, którzy dzielą się sercem
Milka rusza z kampanią „Czas delikatności” i wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Marka Delicje dołącza do programu zrównoważonego pozyskiwania pszenicy Harmony
Pyszny prezent na Dzień Ojca? Sprawdź przepisy na ciasta z Oreo!
Pyszny prezent? Sprawdź przepisy na ciasta z Oreo!
#SilniejsiRazem – Mondelez Int. wspiera walkę z epidemią w Polsce i na świecie
Adam Małysz na wydarzeniu w krakowskim Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica na stoku w Istebnej
Milka zagrzewa do bycia Sercem z Naszymi – fioletowa Strefa Kibica po raz kolejny na stoku w Stron
Konkurs konsumencki w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Ruszyła kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie