Wpis należy do
przejmij wpis »
użytkownika: Urszula Pietrzak |
SodaStream jest wiodącą marką produkującą saturatory do gazowania wody, należącą do koncernu PepsiCo. SodaStream umożliwia przygotowywanie wody gazowanej w domowym zaciszu, eliminując konieczność dźwigania ciężkich zgrzewek i zaśmiecania środowiska jednorazowym plastikiem. Jedna butelka SodaStream pozwala wyeliminować tysiące tych jednorazowych, a sam ekspres zapewnia świeżą wodę gazowaną zawsze wtedy, gdy mamy na nią ochotę, za jednym naciśnięciem przycisku i w wybranym stopniu nagazowania. Aby dowiedzieć się więcej o SodaStream, odwiedź stronę sodastream.pl/pages/babelkowa-rewolucja i śledź SodaStream na Facebooku, Instagramie i YouTube.
WWW:
http://sodastream.pl
Opis firmy
W kwietniu SodaStream uratuje milion żółwi morskich razem z Davidem Hasselhoffem
04 kwietnia 2022 Światowy Dzień Ziemi jest obchodzony 22 kwietnia ale dla SodaStream, która troszczy się o naszą planetę, trwa on cały miesiąc. Marka za cel postawiła sobie uratowanie miliona morskich żółwi, a pomóc ma jej w tym najpopularniejszy amerykański ratownik - David Hasselhoff. SodaStream rozpoczyna kampanię z okazji tegorocznego Dnia Ziemi. Marka wyemitowała viralowy klip wideo, w którym słynny ratownik ponownie z zapałem i w nieco przerysowany sposób ratuje potrzebujących. Tym razem nie są to pechowi plażowicze, a zagrożone wyginięciem żółwie morskie. Zabawna reklama ma za zadanie zwrócić uwagę na poważny problem - zanieczyszczenie mórz i oceanów, a co za tym idzie - zachwianie ekosystemów i śmierć morskich stworzeń. SodaStream łącząc siły razem z SeeTurles.org - organizacją pozarządową, która działa na rzecz ochrony żółwi na całym świecie zobowiązuje się do uratowania jednego małego żółwia morskiego za każdy ekspres do gazowania wody SodaStream sprzedany na całym świecie w kwietniu 2022 roku. Ekologiczne DNA Nie od dziś SodaStream działa na rzecz ochrony środowiska. W DNA marki wpisana jest misja polegająca na zmniejszaniu ilości plastikowych odpadów jednorazowego użytku. Nawiązanie współpracy z organizacją SeeTurtes.org jest więc naturalną kontynuacją dotychczasowych działań. - Czujemy ogromną odpowiedzialność za naszą planetę dlatego wciąż szukamy sposobów, aby ją chronić - tłumaczy Karin Schifter-Maor, globalny CMO SodaStream. W tym roku zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku, organizując największą jak dotąd kampanię z okazji Dnia Ziemi, która będzie trwała przez cały kwiecień, więc w SodaStream obchodzimy "Miesiąc Ziemi". Dzięki tej inicjatywie angażujemy ludzi nie tylko w oczyszczanie oceanów z plastikowych odpadów jednorazowego użytku, ale także dajemy im możliwość ratowania zagrożonych żółwi morskich na całym świecie. Ramię w ramię z Davidem Wybór ambasadora kampanii był nieprzypadkowy. David Hasselhoff ma doświadczenie w ratowaniu potrzebujących na małym ekranie. W prawdziwym życiu los zwierząt i ukochanych plaż też nie jest mu obojętny. - Jestem zaszczycony możliwością współpracy z SodaStream. To projekt, który zwraca uwagę na zanieczyszczenie środowiska wodnego i plaż oraz wynikających z tego zagrożeń dla morskiej fauny. To jest sprawa, w którą głęboko wierzę. Mam nadzieję, że zwrócimy światową uwagę na tę ważną kwestię. Cieszę się, że mogę być częścią tej wspaniałej inicjatywy - skomentował David Hasselhoff. - Każdy z nas musi zrobić to, co do niego należy, aby przyczynić się do zrównoważonego rozwoju świata. Milczenie nie jest rozwiązaniem - dodał. Aby mieć pewność, że pomoc żółwiom morskim zostanie udzielona w profesjonalny sposób SodaStream połączyła siły z organizacją SeeTurtles.org. - Jesteśmy zachwyceni współpracą z SodaStream w zakresie ratowania małych żółwi morskich na całym świecie i zmniejszenia ilości odpadów plastikowych - Współpraca z SodaStream oznacza ogromne wsparcie dla naszej działalności. Fundusze przekazane przez naszego partnera wspomogą lokalne programy ochrony na ponad 20 kluczowych plażach lęgowych w 16 krajach - powiedział Brad Nahill, dyrektor generalny SeeTurtles.org Wszystkie ręce na pokład SodaStream podtrzymuje swoje zobowiązanie z poprzedniego Dnia Ziemi, aby do 2025 roku wyeliminować 78 miliardów plastikowych butelek jednorazowego użytku z pomocą jej użytkowników. Aby dodatkowo wesprzeć tę szeroko zakrojoną kampanię, 15 kwietnia SodaStream razem z Davidem Hasselhoffem uruchamia jedyne w swoim rodzaju doświadczenie AR, dzięki któremu każdy będzie mógł poczuć przyjemność ratowania morskiego żółwiątka. Marka ma nadzieje, że satysfakcja płynąca z pomagania w wirtualnym świecie zmotywuje do pomocy w tym realnym - a sposób jest prosty i nie wymaga nawet wyjścia z domu! Wystarczy zmienić sposób picia wody gazowanej. Ponadto SodaStream zachęca swoich pracowników na całym świecie do dalszego zaangażowania na rzecz naszej planety poprzez stwarzanie możliwości wolontariatu, edukacji, a także promując zrównoważone wartości wśród młodszych pokoleń. Kategorie powiązane z wpisem |
Barber King Patryk Strzelecki | |
Odzyskiwanie danych z dysku i z macierzy | |
Sklep z drewnem KoraGil: drewno konstrukcyjne, wyroby z drewna |