Kafito Polski

Contact Center

Wpis należy do
użytkownika:
slawek
slawek
przejmij wpis »
Contact Center to największy usługodawca w zakresie outsourcingu call/contact center w Polsce.
WWW: http://www.contactcenter.pl

Opis firmy

Specjalizuje się w takich obszarach outsourcingu jak rozwiązania z zakresu telesprzedaży i telemarketingu, obsługi klienta, badań marketingowych, a także usługi doradztwa biznesowego i wirtualne contact center. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

Kategorie powiązane z wpisem

Artykuły dotyczące wpisu

Udany rok dla Contact Center
Charakter ważniejszy niż dyplom
Contact Center zatrudni ponad 200 osób
Contact Center rozszerzyło ofertę o usługi marketingu mobilnego
Contact Center w Brytyjsko–Polskiej Izbie Handlowej
I miejsce Contact Center w rankingu Book of Lists 2010
Nowy serwis korporacyjny Contact Center
Contact Center rozszerzyło ofertę o usługę studia nagrań
Firma TP Internet zmieniła nazwę na Contact Center
Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie