Kafito Polski

Kampanie linków sponsorowanych

Wpis należy do
użytkownika:
e-marketingowa
avatar
przejmij wpis »
Optymalizacja stron (SEO) jest procesem, który ma na celu umieścić stronę wysoko w organicznych wyszukiwaniach dla danej frazy lub słowa kluczowego. Pełna optymalizacja wszystkich stron (on page) wraz z działaniami zewnętrznymi (off page) powodują wysoką pozycję w wyszukiwarkach internetowych.
WWW: http://e-marketingowa.pl

Opis firmy

<a href="http://www.e-marketingowa.pl/index.php/co-robimy/sem/" title="">SEM - Search Engine Marketing</a>, czyli marketing w wyszukiwarkach - ogół działań promocyjnych (kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW), które mają na celu uzyskanie jak najlepszych pozycji serwisu w (zarówno naturalnych, jak i płatnych) wynikach wyszukiwania, na wybrane frazy kluczowe wpisywane przez użytkowników w zapytaniu do wyszukiwarki.
Optymalizacja stron(SEO) jest procesem, który ma na celu "umieścić" stronę wysoko w organicznych wyszukiwaniach dla danej frazy lub słowa kluczowego. Optymalizacja stron polega na odpowiednim wybraniu słów kluczowych każdej strony, dobraniu tytułu (Title), opisu (Description), rozmieszczeniu słów kluczowych w treści, dobraniu nagłówków.
Pozycjonowanie stron rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych. Webmasterzy dążyli do tego, aby ich strona pojawiła się jako pierwsza w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania. Początkowo nie było to trudne, gdyż wyniki w wyszukiwarkach opierały się na analizie słów kluczowych podanych przez autora w nagłówku strony. Później jednak, między innymi ze względu na łatwą manipulację słowami kluczowymi, wyszukiwarki zaczęły je ignorować, odwołując się bezpośrednio do treści strony.
<a href="http://e-marketingowa.pl" title="">E-marketing</a> zaczyna się i kończy na stronie internetowej. celem reklamy jest wzbudzenie zainteresowania, natomiast strona docelowa, do której kieruje reklama powinna być przedłużeniem komunikacji z użytkownikiem. Powinna być spójna z kampanią i dostarczać informacji, których użytkownik spodziewał się klikając w reklamę.
e-marketingowa.pl sprawi, że ranking Twojego serwisu internetowego znajdzie się na najwyższych miejscach w wynikach wyszukiwania w takich wyszukiwarkach jak Google, Bing, Netsprint,...
Zadbamy o to aby Twój biznes zawsze znajdywał się na topowych miejscach w wyszukiwarkach internetowych.
<a href="http://www.e-marketingowa.pl/index.php/co-robimy/kampanie-reklamowe-w-internecie/" title="">Marketing w wyszukiwarkach</a> dobrze opisuje następujące równianie SEM = SEO + PPC, gdzie SEO oznacza "Search Engine Optimization" - w Polsce bardzo często używa się terminu "pozycjonowanie", a PPC "Pay Per Click" czyli płatne za kliknięcie w link.
SEO jest procesem długofalowym, czasami pierwsze efekty optymalizacji będą widoczne po kilku tygodniach, czy miesiącach. Dużą niedogodnością jest brak jasnych standardów ze strony Google, co powoduje duże niejasności w temacie dozwolonych i skutecznych praktyk.

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie