Kafito Polski

Łukasz Wiszniewski przeprowadza wywiad ze start up faworky.pl, picadoo.pl

Wpis należy do
użytkownika:
seowisnia
avatar
przejmij wpis »
Blog Łukasza Wiszniewskiego o nowinkach ze świata internetu i nowinek technicznych. W blogu znajdziesz wywiady autora przeprowadzone z młodymi firmami z branży IT itp między innymi faworky.pl czy picadoo.pl. Dowiesz się z niej o nowych kampaniach reklamowych przeprowadzanych w sieci.
WWW: http://wiszniewski.info/

Opis firmy

Patrząc wstecz parę lat, spoty reklamowe oraz całe kampanie reklamowe telekomów były mało zabawne, denne, po prostu złe. Brak im było emocji, były po prostu straszne, bez wyrazu. Głównym ich celem było jedynie w szybki sposób przedstawić szarej masie ofertę, i koniec. Faktem jest, że plus zawsze miał ciekawe, chodź dwuznaczne reklamy ale przynajmniej każdy miał zdanie na ich temat, trudno było pozostać obojętnym.
W ostatnim czasie dość dużo się zmieniło jeśli chodzi o podejście operatorów telefonii stacjonarnej do reklamy. Mam tu oczywiście na myśli spoty reklamowe Netii oraz TP S.A. Moimi ulubieńcami są [url=http://wiszniewski.info/]Serce i Rozum[/url]. Agencja reklamowa Publicis dokonała rzeczy prawię niemożliwej, zrobiła bardzo dobrą robotę. Największym problemem TP SA był ich wizerunek a raczej bardzo nieciekawy, bezpłciowy wizerunek. A co gorsze w opinii społeczeństwa funkcjonowała jako nieciekawa, stara firma telekomunikacyjna. Odbiór marki telekomunikacja Polska można z pewność nazwać odbiorem pozbawionym jakichkolwiek emocji.
Co zrobiła z tym problemem agencja, a stworzyła parę sympatycznych maskotek Serce i Rozum. W humorystyczny sposób te dwa potworki nie sprzedają dekoderów, pakietów telewizyjnych czy abonamentów lecz robią coś zupełnie innego w czasie swego występu uwypuklają najatrakcyjniejsze elementy ofert oraz ocieplają wizerunek TP SA. Netia w przeciwieństwie do Telekomunikacji była uważana za dynamiczną, ciekawszą markę, a po obejrzeniu spotu jak Serce turla się ze śmiechu gdy Rozum parodiuje Tomasza Kota, to szczerze zmieniam zdanie, te dwa podmioty idą łeb w łeb jeśli chodzi o wizerunek. Zaskoczyło mnie to, że we wspomnianym spocie agencja dostała zgodę na ośmieszenie konkurencyjnej Netii, kto by pomyślał. Fajnie by wyglądała taka dłuższa walka tych firm na reklamy:)

Moim zdaniem wizerunek i odbiór marki bardzo się poprawił ale poczekamy aż agencja reklamowa Publicis skończy prace, może jakieś case study przedstawią i się pochwalą osiągnięciami:) Jestem ciekaw czy ten pełen humoru sposób prezentacji, bądź co bądź bardzo masowej usługi, podnosi zyski i czy Serce i Rozum wpłynęli na abonentów do powrotu
Wszystko ładnie, pięknie, oby więcej spotów z Sercem i Rozumem w roli głównej. [url=http://wiszniewski.info/]Łukasz Wiszniewski autor bloga [/url]

Kategorie powiązane z wpisem

Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie