Jeszcze więcej delikatności na miejskie niedogodności, czyli nowa kampania marki Milka


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2023-05-18
Marka Milka, w której portfolio znajduje się najdelikatniejsza na rynku czekolada, chce przekazać jeszcze więcej delikatności tym, którzy jej najbardziej potrzebują. Postanowiła odpowiedzieć na niedogodności, z którymi zmagają się mieszkańcy dużych miast.

Nowa kampania Milka, w ramach której przygotowano lokalne aktywacje oraz wsparcie komunikacyjne w mediach, potrwa do końca maja.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

 

Ten kawałek jest dla Ciebie – więcej delikatności dla Twojego miasta

Ten kawałek jest dla Ciebie – to metaforyczne hasło będzie widoczne na większości materiałów stworzonych w ramach kampanii Milka. Ma ono przypomnieć Polakom o delikatności, szczególnie w momentach, gdy jej potrzebujemy. Wykorzystując swoją wyjątkową kostkę z wizerunkiem krówki Lila, chce obdarować delikatnością tych, którzy mierzą się z różnymi niedogodnościami, wynikającymi z mieszkania w zatłoczonych i zanieczyszczonych miastach.

 

Lokalne aktywacje dla mieszkańców

W Warszawie i Wrocławiu przygotowane zostaną specjalne aktywacje – będą to kolejno jedyna w swoim rodzaju PoCZEKOalnia zlokalizowana na Dworcu Centralnym oraz mural oczyszczający powietrze z zanieczyszczeń takich jak tlenki azotu, LZO oraz tlenki siarki. Wymalowany przy zbiegu ulic Dubois i Pomorskiej. Relacje z wizyt w tych miejscach udostępnią w swoich kanałach social media influencerzy współpracujący z marką.

„Gdy okazuje się, że masz więcej czasu na pociąg niż planowałeś, ten kawałek jest dla Ciebie” – takim hasłem będą witani w poCZEKOalni potrzebujący wytchnienia pasażerowie czekający na pociąg w stolicy. Na każdego gościa będzie czekała pyszna kawa i testowe produkty najdelikatniejszej czekolady Milka. Codziennie od 8.00 do 18.00, do końca maja. Wrocławianie zaś będą mogli podziwiać stworzony w ramach kampanii mural i cieszyć się lepszym powietrzem. Namalowany został przy użyciu farb, które redukują szkodliwe tlenki azotu. – mówi Ewa Krawczyk, Junior Brand Manager Mondelez Polska.

 Kampania 360

Kampania została objęta wsparciem marketingowym 360. Przygotowano 30-sekundowy spot telewizyjny. Zaplanowano też szereg działań w mediach, począwszy od kampanii digitalowej, w tym obecności na citylightach i szerokozasięgowej kampanii online. Co ciekawe, hasła na poszczególnych nośnikach i w kanałach komunikacji będą dopasowane do lokalizacji, aktualnej sytuacji pogodowej lub lokalnie występujących niedogodności związanymi z remontami czy korkami na drogach.

„Jeszcze więcej delikatności”, czyli główne hasło kampanii będzie doskonale widoczne także w sklepach, dzięki dedykowanym materiałom POSM z limitowaną edycją opakowań tabliczki Alpine Milk 100g, które podkreślają rozpoznawalny symbol marki – krówkę Lilę. Co więcej, współpraca z siecią Empik dostarczy konsumentom dodatkową porcję delikatności – do rozdania jest aż 700 tys. testowych produktów.  

Kontynuacja działań i zmian w portfolio Milka

Wspomniana kampania jest kontynuacją działań rozpoczętych w 2022 roku, kiedy to marka Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak. Zmieniono też wtedy opakowania całego portfolio tabliczek Milka i odświeżono wizerunek ikony marki Milka – krówki Lila. Nowy design ułatwia rozróżnienie smaków czekolad, a także odnalezienie ich na sklepowych półkach. Na opakowaniach umieszczono również logo programu Cocoa Life - prowadzonego od 10 lat programu odpowiedzialnego pozyskiwania kakao.

Za działania PR z zakresu media relations odpowiada Big Picture. Zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry, samplingiem we współpracy z siecią Empik agencja Smolar. Ogilvy odpowiada za strategię komunikacji oraz kreację, a także wraz z agencją Endorfina tworzy poCZEKOalnię i mural. Adaptacją reklamy oraz kreacjami digitalowymi zajmuje się Publicis Groupe. 

Nadesłał:

Mondelēz International
http://www.mondelezinternationnal.com

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl