„Kibicuj ze smakiem” – odbierz zniżkę na PizzaPortal.pl spod zakrętki napojów Pepsi


Oceń artykuł Zobacz ranking
Przepisz powyższy kod i oceń artykuł »
2019-05-15
W długi weekend majowy rozpoczęła się promocja organizowana przez AVANTI, działającą na zlecenie PCGBP przy współpracy z PizzaPortal.pl.

Pod zakrętkami wybranych napojów znajdują się kody promocyjne, które uprawniają do zniżki o wartości 5 zł na ofertę dań zamawianych z PizzaPortal.pl. Promocja konsumencka będzie wspierana intensywnymi działaniami komunikacyjnymi. Obejmą one kampanię reklamową w telewizji, internecie i mediach społecznościowych oraz dedykowane materiały POS w punktach sprzedaży.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie Kafito.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przeczytaj również:

Jak zdobyć zniżkę?

Aby mieć możliwość otrzymania zniżki na jedzenie z serwisu PizzaPortal.pl, wystarczy zakupić jeden z produktów objętych promocją: Pepsi, Pepsi bez kalorii (MAX), Pepsi Lime, Pepsi Wild Cherry, Pepsi Ginger, Mirinda Orange, Mirinda Lemon, 7UP, 7UP Lemon Lemon Original, 7UP Lemon Lemon Grapefruit, Mountain Dew oraz Mountain Dew No Calories firmy Pepsi-Cola General Bottlers Poland w butelkach plastikowych z aktualnym oznaczeniem promocyjnym w postaci zakrętki i kodem umieszczonym na wewnętrznej stronie.

Kody promocyjne spod zakrętek napojów można wymieniać od 1 maja do 31 lipca br. Wystarczy wejść na PizzaPortal.pl - platformę do zamawiania jedzenia lub skorzystać z jej wersji w aplikacji mobilnej dostępnej w serwisach App Store i Google Play.

Kod należy wpisać w pole „Mam kupon rabatowy" i dokonać płatności online, zgodnie z warunkami i zasadami zamówień w serwisie. Zamawiający otrzymują zniżkę o wartości 5 zł od ceny regularnej na ofertę jedzenia na PizzaPortal.pl przy zamówieniu za minimum 20 zł, wyłączając koszty napojów. W wybranych restauracjach minimalny próg zakupowy może być wyższy.

Nad koncepcją kampanii pracowały agencje BBDO - odpowiedzialna za działania ATL oraz Artegence - Digital, natomiast pieczę nad planowaniem mediów objął dom mediowy OMD. Działania PR na rzecz promocji prowadzi 38PR & Content Communication.

Nadesłał:

paulina.stepien@38pr.pl

Wasze komentarze (0):


Przepisz kod:
Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl