Kafito Polski

poranek po

Wpis należy do
użytkownika:
anna.kuropatnicka-jurek@prcn.pl
avatar
przejmij wpis »
Kampania „Poranek PO” to kampania edukacyjna i inicjatywa, której celem jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat antykoncepcji awaryjnej, a także zapewnienia, aby wszystkie kobiety w Polsce, które z niej korzystają mogły czuć się pewnie i bezpiecznie. W latach 2000-2020 liczba kobiet stosujących nowoczesne metody antykoncepcji wzrosła z 663 mln do 851 mln osób. Z danych Ministerstwa Zdrowia wynika, że w ubiegłym roku w Polsce wystawiono blisko 900 tysięcy recept na antykoncepcję awaryjną. W obliczu niewystarczającej wiedzy oraz nieustannego rozpowszechniania dezinformacji w Internecie chcemy wraz z wybitnymi specjalistami ginekologii oraz farmaceutami podjąć wysiłki mające na celu świadome i odpowiedzialne korzystanie z tego rodzaju środków antykoncepcyjnych. W skład Rady Ekspertów weszli prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec-Plinta, prof. dr hab. n. med. Mirosław Wielgoś oraz dr n. farm. Piotr Merks. Kampania oraz podejmowane w jej trakcie działania mają przełamy
WWW: http://www.prcn.pl/

Adres:

PRCN

Opis firmy

Kampania „Poranek PO” to kampania edukacyjna i inicjatywa, której celem jest zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat antykoncepcji awaryjnej, a także zapewnienia, aby wszystkie kobiety w Polsce, które z niej korzystają mogły czuć się pewnie i bezpiecznie.

W latach 2000-2020 liczba kobiet stosujących nowoczesne metody antykoncepcji wzrosła z 663 mln do 851 mln osób.
Z danych Ministerstwa Zdrowia wynika, że w ubiegłym roku w Polsce wystawiono blisko 900 tysięcy recept na antykoncepcję awaryjną.
W obliczu niewystarczającej wiedzy oraz nieustannego rozpowszechniania dezinformacji w Internecie chcemy wraz z wybitnymi specjalistami ginekologii oraz farmaceutami podjąć wysiłki mające na celu świadome i odpowiedzialne korzystanie z tego rodzaju środków antykoncepcyjnych.

W skład Rady Ekspertów weszli prof. dr hab. n. med. Violetta Skrzypulec-Plinta, prof. dr hab. n. med. Mirosław Wielgoś oraz dr n. farm. Piotr Merks. Kampania oraz podejmowane w jej trakcie działania mają przełamywać tabu związane z rozmową na temat stosowania antykoncepcji awaryjnej przez kobiety. Bardzo istotne jest, aby łatwy dostęp w aptece do bezpiecznej antykoncepcji zmniejszył ryzyko, że kobiety będą sięgać po metody niesprawdzone, nieskuteczne lub szkodliwe dla zdrowia.

Kategorie powiązane z wpisem

Własne artykuły

Edukacja seksualna wśród młodzieży wciąż tematem TABU
Edukacja seksualna wśród młodzieży wciąż tematem TABU
Antykoncepcja awaryjna: sprawa dla dwojga. Jak można wspierać swoją partnerkę?
Antykoncepcja awaryjna: sprawa dla dwojga. Jak można wspierać swoją partnerkę?
Antykoncepcja awaryjna: sprawa dla dwojga. Jak można wspierać swoją partnerkę?
Antykoncepcja awaryjna: sprawa dla dwojga. Jak można wspierać swoją partnerkę?
Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Antykoncepcja awaryjna nabiera tempa: Nowe dane Centrum e-Zdrowia
Ostatnio dodane
Wpisy katalogowe Podkategorie